Kateřina Hozdová

Diplomová práce

Analýza transakčního chování klienta po zavedení bezkontaktních karet

Analysis of transactional client behavior after the introduction of contactless cards
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak se změnilo transakční chování klienta po zavedení bezkontaktní karty. V práci se uvádí teoretický základ pro pochopení tématu, který obsahuje charakteristiku bankovnictví a platebních karet, její právní úpravu a historii. K analýze jsou získána data o transakcích ve sledovaném období. Tyto data jsou očištěna o vlivy, které by zkreslovaly výsledky poznatků. Poté …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find out how the client's transactional behavior changed after the introduction of the contactless card. The thesis presents a theoretical basis for understanding the topic of banking and payment cards, its legal regulations and history. The transaction data for the monitored period are obtained for analysis. This data is cleared of influences that distort the findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedoucí: Lenka Komárková
  • Oponent: Vladimír Přibyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71282

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management