The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software – František Vondrák
František Vondrák
Bakalářská práce
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
Efektivita programaticky nakupované reklamy vs. Google Display Network v kontextu B2B
Anotace:
Efektivita programatické reklamy oproti síti Google Display Network v kontextu B2BZobrazovací reklama představuje přibližně 50 % celkových výdajů na online reklamu, což z ní činí, ne-li nejdůležitější kanál pro budování povědomí o značce a generování potenciálních zákazníků. Cílem této práce je proto zjistit, která ze dvou nejoblíbenějších technologií používaných pro zobrazovací reklamu - programmatic …víceAbstract:
Display advertising represented approximately 50% of the overall online advertising spend, making it, if not the most critical channel for building brand awareness and generating leads. This thesis thus aims to find out which one of the two most popular technologies used for display advertising – programmatic and Google Display Network is more effective at delivering better digital marketing performance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDRÁK, František. \textit{The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/57tmyl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google
Daniela Obluková -
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
Jana Vacková -
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
Viola Vongrejová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková