Financování Destinační společnosti Východní Čechy – Ing. Marie Horáková
Ing. Marie Horáková
Diplomová práce
Financování Destinační společnosti Východní Čechy
Financing the Destination management company East Bohemia
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na postavení Destinační společnosti Východní Čechy na trhu cestovního ruchu v závislosti na získávání finančních zdrojů a poukazuje na skutečnosti, které z financování společnosti vyplývají. Výsledkem práce je sestavení nové finanční struktury splňující předpoklady očekávaného vývoje v oblasti získávaných příjmů v příštích letech a implementace návrhu v praxi.Abstract:
This master thesis focuses on the status of the Destination management company Eastern Bohemia in the tourism market in relation to obtaining financial resources, and points out facts resulting from the company financing. The result of this work is setting a new financial architecture meeting the projected development in the field of income derived in future years and the implementation of the proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Marie. Financování Destinační společnosti Východní Čechy. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání konkurenceschopnosti destinace z pohledu destinační společnosti (DMO)
Tereza Tesařová -
Založení destinační společnosti Koruna Vysočiny a její přínos pro podporu cestovního ruchu v regionu
Lenka Štouračová -
Rozvoj potenciálu cestovního ruchu formou regionálních aktivit Destinační společnosti Valašsko
Simona Radová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Destinační společnosti a přesah administrativních hranic - případová studie Krkonoše a Český ráj
Pavlína Jezdinská -
Role destinační společnosti Východní Čechy v rozvoji cestovního ruchu
Eliška Skalická -
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Michaela Vilímková -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová