After Sales programy pro Škoda Auto a.s. – Bc. Alena Machačová
Bc. Alena Machačová
Diplomová práce
After Sales programy pro Škoda Auto a.s.
After Sales Programmes for Skoda Auto a.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na After Sales programy pro společnost Škoda Auto, a.s., a je rozdělena na dvě hlavní části. V první části jsou představeny teoretické pojmy, které se zabývají problematikou mezinárodního marketingu v oblasti marketingové komunikace. Také je zde uvedena problematika vztahující se na budování vztahů se zákazníky a popis rozdílu mezi loajalitou a spokojeností zákazníka. Na …víceAbstract:
The master thesis is dedicated to After Sales programmes for Škoda Auto a.s. and is separated into two main parts. The first part introduces the theoretical concepts dealing with international marketing in the field of marketing communication. It also presents issues related to building customer relationships and describes the difference between customer loyalty and customer satisfaction. At the end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Lenka Provazníková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva