Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy – Kristýna Bursová
Kristýna Bursová
Bachelor's thesis
Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy
Abstract:
Tématem této bakalářské práce jsou Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy. V teoretické části této bakalářské práce jsou rozebrány jednotlivé nástroje mezinárodní marketingové komunikace, světové trendy v současnosti a dále teoreticky popsané potřebné analýzy. Pro praktickou část se stala podkladem malá rodinná firma podnikající ve sklářství, která …moreAbstract:
This bachelor thesis summarizes the topic of World trends in marketing communication, its tools and implementation from the perspective of a family company. There are analysed individual tools of marketing communication, current world trends and theoretically described necessary analyses in the theoretical part. For the practical part it was chosen a small family company which is doing business in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BURSOVÁ, Kristýna. \textit{Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/585zdx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bursová, Kristýna. Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights