Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy – Kristýna Bursová
Kristýna Bursová
Bakalářská práce
Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy. V teoretické části této bakalářské práce jsou rozebrány jednotlivé nástroje mezinárodní marketingové komunikace, světové trendy v současnosti a dále teoreticky popsané potřebné analýzy. Pro praktickou část se stala podkladem malá rodinná firma podnikající ve sklářství, která …víceAbstract:
This bachelor thesis summarizes the topic of World trends in marketing communication, its tools and implementation from the perspective of a family company. There are analysed individual tools of marketing communication, current world trends and theoretically described necessary analyses in the theoretical part. For the practical part it was chosen a small family company which is doing business in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURSOVÁ, Kristýna. \textit{Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/585zdx/.
Jak správně citovat práci
Bursová, Kristýna. Světové trendy v marketingové komunikaci, její nástroje a realizace z pohledu rodinné firmy. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová
Název
Vložil
Vloženo
Práva