Analýza přístupu k žákům se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou na prvním stupni základní školy – Bc. Petr Běhal
Bc. Petr Běhal
Bakalářská práce
Analýza přístupu k žákům se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou na prvním stupni základní školy
Analysis of the approach to students with attention deficit hyperactivity disorder in the first grade of elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku analýzy přístupu k žákům se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou na prvním stupni základní školy. V teoretické části práce je definován syndrom ADHD, jeho příčiny a projevy. Dále se práce zabývá vzděláváním žáků s ADHD, pozornost je věnována pedagogické diagnostice a metodám a formám vzdělávání těchto žáků. Obsahem praktické části je výzkum, jehož …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis is focused on the issue of the analysis of access to pupils with attention deficit hyperactivity disorder in the first grade of primary school. ADHD syndrome, its causes and manifestations are defined in the theoretical part of the thesis. In addition, the work deals with the education of pupils with ADHD, attention is paid to pedagogical diagnosis and methods and forms of education …víceKlíčová slova
žák syndrom ADHD pedagog formy metody vzdělávání pupil ADHD syndrome teacher forms methods education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tmf5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2025
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D., doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Andrea Silberová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚHAL, Petr. \textit{Analýza přístupu k žákům se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou na prvním stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/588sdu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom ADHD a jeho vnímání dětmi s touto diagnózou
Petra NAVRÁTILOVÁ -
Problems of teaching pupils with ADHD syndrome
Jitka Veselá -
Inkluze předškolního dítěte s ADHD syndromem a Aspergerovým syndromem
Alena PALKOVSKÁ -
Vliv integrace dítěte s Aspergerovým syndromem a ADHD v prostředí běžné MŠ na jeho vývoj
Ivana Kvíderová -
Syndrom ADHD u žáků středních škol
Martina Peterková -
Syndrom ADHD u dětí
Markéta HOLIŠOVÁ -
Informovanost učitelů MŠ o syndromu ADHD
Lucie Čechalová -
Začlenění dětí s ADHD do předškolního vzdělávání
Martina Hulíková