Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR – Dominika Karvánková
Dominika Karvánková
Diplomová práce
Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR
The rights and obligations of consumers in legislation and practice in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením spotřebitele jakožto slabší strany. V práci se autorka postupně zabývá definičním vymezením, přehledem stěžejních legislativních aktů ČR na ochranu spotřebitele, institucemi poskytujícími mu potřebnou pomoc v případě nesnází i pouhé prevence a zejména jeho pozicí při uzavírání spotřebitelských smluv, zahrnující jeho práva a povinnosti. Každý z nás se v průběhu svého …víceAbstract:
This thesis deals with the position of the consumer as the weaker party. In this work, the author gradually dealing with the definition of a demarcation, the overview of legislative acts of the Czech Republic to protect consumers, the institutions which provide the necessary assistance in case of trouble and merely preventing and particularly its position in consumer contracts, including its rights …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hájková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Meze ochrany spotřebitele jako slabší strany proti nekalým praktikám subjektů kolektivního investování
Jan Odstrčil -
Vybrané aspekty ochrany spotřebitele jako slabší strany v intencích civilně procesního práva ČR ve srovnání se slovenskou právní úpravou.
Marek ZEMAN -
Cestující v letecké dopravě jako spotřebitelé v právu Evropské unie
Josef Lysoněk -
Ochrana spotřebitele jako klienta banky
Michal Bartošek -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Ochrana spotřebitele a klamání v oblasti prodeje potravin
Laura Hralová -
Klamání a ochrana spotřebitele
Pavla Mrázová
Název
Vložil
Vloženo
Práva