Mgr. Veronika ZEMANOVÁ

Master's thesis

Možnosti párové výuky u začínajících učitelů 1. stupně ZŠ

Paired Teaching Opportunities among Beginning Teachers in Primary Schools
Anotácia:
Tato diplomová práce představuje koncept párové výuky, zkoumá její vhodnost a potenciál využití, obzvlášť pro začínající učitele. V teoretické části seznamuje s pojmy učitel, začínající učitel, uvádějící učitel, ale zejména s pojmem párová výuka, jak jej chápou autoři a účastníci projektu Pomáháme školám k úspěchu o.p.s. V empirické části pak vyhodnocuje pohled několika učitelek základních škol, které …viac
Abstract:
This thesis introduces the concept of paired teaching, researches its suitability and potential application, especially for beginning teachers. In the theoretical part the thesis describes terms - teacher, beginning teachers, supervising teacher but mainly the term of paired teaching as they are understood by authors and participants of the project "Pomáháme školám k úspěchu o.p.s.". In the empirical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
  • Vedúci: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZEMANOVÁ, Veronika. Možnosti párové výuky u začínajících učitelů 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools