Možnosti párové výuky u začínajících učitelů 1. stupně ZŠ – Mgr. Veronika ZEMANOVÁ
Mgr. Veronika ZEMANOVÁ
Diplomová práce
Možnosti párové výuky u začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Paired Teaching Opportunities among Beginning Teachers in Primary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce představuje koncept párové výuky, zkoumá její vhodnost a potenciál využití, obzvlášť pro začínající učitele. V teoretické části seznamuje s pojmy učitel, začínající učitel, uvádějící učitel, ale zejména s pojmem párová výuka, jak jej chápou autoři a účastníci projektu Pomáháme školám k úspěchu o.p.s. V empirické části pak vyhodnocuje pohled několika učitelek základních škol, které …víceAbstract:
This thesis introduces the concept of paired teaching, researches its suitability and potential application, especially for beginning teachers. In the theoretical part the thesis describes terms - teacher, beginning teachers, supervising teacher but mainly the term of paired teaching as they are understood by authors and participants of the project "Pomáháme školám k úspěchu o.p.s.". In the empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMANOVÁ, Veronika. Možnosti párové výuky u začínajících učitelů 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivně vnímaná úroveň osvojených kompetencí studentů absolventských ročníků učitelských oborů na Pdf UP reflektující Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství
Pavel FLEKAČ -
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA -
Uvádějící učitel z pohledu začínajícího učitele 1. stupně ZŠ
Petra Doležalová -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková