Bc. Eva Korinkova, MBA

Master's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)

Specifics of integrated marketing communications in selected industries (Marketing communication project of fashion brand implementation entering a new market)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace konkrétní módní značky, vstupující na nový trh, přičemž klade důraz na specifika integrované marketingové komunikace v oboru fashion business. První část vymezuje teoretické principy, jež se týkají integrované marketingové komunikace, fashion marketingu a dílčích specifik marketingové komunikace aplikované do odvětví fashion business. Praktická …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication project of a concrete fashion brand, entering a new market. The main focus lies on the specifics of an integrated marketing communication in fashion business. The first part defines theoretical findings, concerning integrated marketing communication, fashion marketing and partial specifics of marketing communication applied in the field of fashion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní