Bc. Eva Korinkova, MBA

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)

Specifics of integrated marketing communications in selected industries (Marketing communication project of fashion brand implementation entering a new market)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace konkrétní módní značky, vstupující na nový trh, přičemž klade důraz na specifika integrované marketingové komunikace v oboru fashion business. První část vymezuje teoretické principy, jež se týkají integrované marketingové komunikace, fashion marketingu a dílčích specifik marketingové komunikace aplikované do odvětví fashion business. Praktická …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication project of a concrete fashion brand, entering a new market. The main focus lies on the specifics of an integrated marketing communication in fashion business. The first part defines theoretical findings, concerning integrated marketing communication, fashion marketing and partial specifics of marketing communication applied in the field of fashion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní