Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu – Bc. Adrián Štefek
Bc. Adrián Štefek
Diplomová práce
Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu
Designing information support for knowledge management for helpdesk
Abstract:
This diploma thesis focuses on designing information support of knowledge management for customer support, which takes the form of knowledge base. There are defined theoretical concepts, tools and methods related to knowledge management systems, their design and creation of taxonomy. Proposed methodical approach was created according to this theoretical research. Last part of the thesis presents current …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom informačnej podpory znalostného riadenia pre zákaznícku podporu, ktorá ma podobu znalostnej bázy. V práci sú definované teoretické koncepty, nástroje a metódy súvisiace so znalostnými informačnými systémami, ich návrhom a tvorbou taxonómie. Navrhovaný metodický postup práce vychádza z tejto teoretickej rešerše. V poslednej časti práce je predstavená súčasná podoba …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/md9l2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál
- Oponent: Ing. Michal Jirásek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Knowledge Management on Performance
Namrata Wagh -
Knowledge management as an agent of culture change
Alina Sabitova -
Open innovation as an effective tool for knowledge management of the company
Pavla Matulová -
Case Management jako přístup k designu knowledge management systémů používaných CSIRT týmy
Dušan Tichý -
Knowledge management for incident response teams
Mariami Gonashvili -
Návrh na optimalizaci znalostního systému ve vybrané organizaci
Dominika Kašáková -
Modelovanie, optimalizácia a spracovanie vybraných procesov v systéme SAP
Peter Seman -
Implementace procesu, organizace znalostí a provoz nástroje Knowledge management v Centru informatiky
Simona Jínová