Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu – Bc. Adrián Štefek
Bc. Adrián Štefek
Master's thesis
Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu
Designing information support for knowledge management for helpdesk
Abstract:
This diploma thesis focuses on designing information support of knowledge management for customer support, which takes the form of knowledge base. There are defined theoretical concepts, tools and methods related to knowledge management systems, their design and creation of taxonomy. Proposed methodical approach was created according to this theoretical research. Last part of the thesis presents current …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom informačnej podpory znalostného riadenia pre zákaznícku podporu, ktorá ma podobu znalostnej bázy. V práci sú definované teoretické koncepty, nástroje a metódy súvisiace so znalostnými informačnými systémami, ich návrhom a tvorbou taxonómie. Navrhovaný metodický postup práce vychádza z tejto teoretickej rešerše. V poslednej časti práce je predstavená súčasná podoba …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/md9l2/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Mgr. Michal Krčál
- Reader: Ing. Michal Jirásek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEFEK, Adrián. \textit{Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/58o5ak/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Business Informatics
Theses on a related topic
-
Impact of Knowledge Management on Performance
Namrata Wagh -
Knowledge management as an agent of culture change
Alina Sabitova -
Open innovation as an effective tool for knowledge management of the company
Pavla Matulová -
Case Management jako přístup k designu knowledge management systémů používaných CSIRT týmy
Dušan Tichý -
Knowledge management for incident response teams
Mariami Gonashvili -
Návrh na optimalizaci znalostního systému ve vybrané organizaci
Dominika Kašáková -
Modelovanie, optimalizácia a spracovanie vybraných procesov v systéme SAP
Peter Seman -
Implementace procesu, organizace znalostí a provoz nástroje Knowledge management v Centru informatiky
Simona Jínová