Bc. Adrián Štefek

Diplomová práce

Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu

Designing information support for knowledge management for helpdesk
Abstract:
This diploma thesis focuses on designing information support of knowledge management for customer support, which takes the form of knowledge base. There are defined theoretical concepts, tools and methods related to knowledge management systems, their design and creation of taxonomy. Proposed methodical approach was created according to this theoretical research. Last part of the thesis presents current …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom informačnej podpory znalostného riadenia pre zákaznícku podporu, ktorá ma podobu znalostnej bázy. V práci sú definované teoretické koncepty, nástroje a metódy súvisiace so znalostnými informačnými systémami, ich návrhom a tvorbou taxonómie. Navrhovaný metodický postup práce vychádza z tejto teoretickej rešerše. V poslednej časti práce je predstavená súčasná podoba …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál
  • Oponent: Ing. Michal Jirásek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika