Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie – Ing. Jitka ČEREŠNÍKOVÁ
Ing. Jitka ČEREŠNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Product marketing mix of slivovitz and pear brandy and their mutual synergie
Abstract:
Po prostudování literatury analyzuji marketingové aktivity pro slivovici a hruškovici za rok 2005. Na základě této analýzy a marketingového výzkumu navrhuji marketingový mix pro rok 2006 a hodnotím možný synergický efekt a jeho výsledky ve společné propagaci slivovice a hruškovice.Abstract:
After studing of literature I analyse marketing activities for slivovitz and pear brandy in year 2005. On the base of the realized analysis and market research I suggest new marketing mix for pear brandy for the next year 2006 and evaluate possible synergie effect and its results in mutual promotion of slivovitz and pear brandy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2497
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEREŠNÍKOVÁ, Jitka. \textit{Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/58vfkt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČEREŠNÍKOVÁ, Jitka. Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
In vitro trávení pšenice a pšeničných výrobku a jeho vliv na obsah karotenoidů
Kateřina Mysíková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Životní cyklus produktu vybraného průmyslového podniku
Zuzana Parmová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek