Ing. Jitka ČEREŠNÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie

Product marketing mix of slivovitz and pear brandy and their mutual synergie
Abstract:
Po prostudování literatury analyzuji marketingové aktivity pro slivovici a hruškovici za rok 2005. Na základě této analýzy a marketingového výzkumu navrhuji marketingový mix pro rok 2006 a hodnotím možný synergický efekt a jeho výsledky ve společné propagaci slivovice a hruškovice.
Abstract:
After studing of literature I analyse marketing activities for slivovitz and pear brandy in year 2005. On the base of the realized analysis and market research I suggest new marketing mix for pear brandy for the next year 2006 and evaluate possible synergie effect and its results in mutual promotion of slivovitz and pear brandy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier: 2497

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2006
  • Supervisor: Ing. Zdeněk Chromý

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČEREŠNÍKOVÁ, Jitka. Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.