Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie – Ing. Jitka ČEREŠNÍKOVÁ
Ing. Jitka ČEREŠNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Product marketing mix of slivovitz and pear brandy and their mutual synergie
Anotácia:
Po prostudování literatury analyzuji marketingové aktivity pro slivovici a hruškovici za rok 2005. Na základě této analýzy a marketingového výzkumu navrhuji marketingový mix pro rok 2006 a hodnotím možný synergický efekt a jeho výsledky ve společné propagaci slivovice a hruškovice.Abstract:
After studing of literature I analyse marketing activities for slivovitz and pear brandy in year 2005. On the base of the realized analysis and market research I suggest new marketing mix for pear brandy for the next year 2006 and evaluate possible synergie effect and its results in mutual promotion of slivovitz and pear brandy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEREŠNÍKOVÁ, Jitka. \textit{Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/58vfkt/.
Jak správně citovat práci
ČEREŠNÍKOVÁ, Jitka. Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
In vitro trávení pšenice a pšeničných výrobku a jeho vliv na obsah karotenoidů
Kateřina Mysíková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Životní cyklus produktu vybraného průmyslového podniku
Zuzana Parmová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek