Marketingové řízení neziskové organizace – Bc. Štěpánka ŠTĚRBOVÁ
Bc. Štěpánka ŠTĚRBOVÁ
Master's thesis
Marketingové řízení neziskové organizace
Marketing management of a non-profit organization
Anotácia:
Diplomová práce na téma Marketingové řízení neziskové organizace se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu. Autorka si vybrala organizaci Junák - český skaut, středisko Rožmitál pod Třemšínem, z. s. Diplomová práce je rozdělena do 7 kapitol. První tři kapitoly práce jsou zaměřeny na teorii související s marketingem, neziskovým sektorem a marketingovým řízením. Následně je v práci představena organizace …viacAbstract:
The thesis on the topic Marketing management of a non-profit organization is focused on the marketing plan creation. The author chose the non-profit organization Junák - Czech Scout Association, seated in Rožmitál pod Třemšínem. The diploma thesis is divided into seven chapters. The first three chapters focus on marketing related theory, non-profit sector and marketing management. Subsequently the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚRBOVÁ, Štěpánka. Marketingové řízení neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková