Psychologické aspekty ovlivňující nákupní rozhodování zákazníka – Olga Kotyzova
Olga Kotyzova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Psychologické aspekty ovlivňující nákupní rozhodování zákazníka
Anotácia:
Předmětem absolventské práce je zmapování nákupního rozhodovacího procesu a psychologických aspektů, které mají na nákupní rozhodování zákazníků vliv. První část se zabývá teoretickými poznatky o osobnosti zákazníka, popisuje psychologické aspekty a jednotlivé fáze, kterými zákazník při výběru produktu prochází. Druhá část se věnuje rozboru výsledků dotazníkového šetření a stanovených hypotéz. Nakonec …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Beňo
- Oponent: Bc. Filip Řepa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTYZOVA, Olga. \textit{Psychologické aspekty ovlivňující nákupní rozhodování zákazníka}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/59b9sv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Účetnictví a finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.