Analýza průběhu řešení výukových problémů – Bc. Marek Klučár
Bc. Marek Klučár
Diplomová práce
Analýza průběhu řešení výukových problémů
Analysis of Students' Problem Solving Behaviour
Abstract:
The thesis is devoted to analysis of problem solving behaviour in educational games from Problem Solving Tutor system. The analyses were carried out on two specific educational games: Robotanist and Binary crossword. The analyses were aimed at verifying the possibility of using available data to predict users' skills and their progress in the system (number of solved instances, probability of giving …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje analýze záznamov o jednotlivých krokoch riešenia výučbových úloh zo systému Problem Solving Tutor. V práci boli primárne analyzované úlohy Robotanik a Binárna krížovka. Analýzy sú zamerané na možnosť využitia dostupných záznamov pre zlepšenie predpovede schopnosti užívateľov, ich postupu v systéme (počet vyriešených úloh, pravdepodobnosť, že užívateľ sa pri riešení úlohy vzdá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z9tme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Karel Vaculík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Teoretická informatika