Spoření v rámci stavebního spoření v ČR – Bc. Nataliya Samsina
Bc. Nataliya Samsina
Bakalářská práce
Spoření v rámci stavebního spoření v ČR
Savings from building savings in the Czech Republic
Anotace:
A B S R A K T Bakalářská práce pojednává o problematice spoření v rámci stavebního spoření v České republice a o stavebních spořitelnách působících na českém trhu. Práce je rozdělená do tří hlavních částí.První část charakterizuje stavební spořitelnu, činností, organizace stavební spořitelny a legislativní východiska daného tématu, základní body ze zákona, který stavební spoření upravuje, Zákon č. …víceAbstract:
A B S T R A C T This bachelor thesis concerns savings from building savings in The Czech Republic and about building savings banks operating on Czech market. The thesis in divided into three main chapters. There is described saving bank, activity, organization building savings bank and legislative resources concerning subject and fundamental parts from the Building Savings Act. Second chapter described …víceKlíčová slova
K l í č o v á s l o v a Stavební spoření Stavební spořitelna Bankovní produkt Stavební zákon Spořící klient Smlouva Úvěr Úroková sazba Státní podpora Cílová částka Bytová výstavba K e y w o r d s Building savings Savings bank Banking product Savings law Savings client Contract Loan credit Interest rate State financial subsidy Target amounts Housing construction K e y w o r d s Building savings Savings bank Banking product Savings law Savings client Contract Loan credit Interest rate State financial subsidy Target amounts Housing construction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/acuge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
- Vedoucí: doc. JUDr. Jarmila Pavlátová, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Bankovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Risks associated with negative interest rates
Tobias Bücher -
Zhodnocení ekonomické situace podniku 3D Písmena s. r. o.
Jiří Gabriel -
Соntrасting рrасtiсеs in trаditiоnаl аnd аgilе sоftwаrе dеvеlорmеnt
Valeryia Andryieuskaya -
Due Diligence společnosti A L I C O, spol. s.r.o. pro účely M&A transakce
Gohar Soghoyan -
ESG audit of I.C.J., s.r.o.
Anastasiya Shalahava -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ