Přímý prodej jako podnikatelská příležitost – Lukáš Hloušek
Lukáš Hloušek
Bakalářská práce
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Direct selling as an oppurtunity
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém …víceAbstract:
The goal of the thesis is to explain how does direct selling work, to focus on its future potential and to evaluate the oppurtunity offered to the distributors. The first chapter focuses on the history of direct selling. The second chapter discusses the ethics of direct selling and Czech Direct Selling Association, which oversees keeping to the ethic code. The third chapter compares the network marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Síťový marketing
Kateřina Červená -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková