Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a. s. – Bc. Renata MÜLLEROVÁ
Bc. Renata MÜLLEROVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a. s.
Marketing Strategy Project of the Product Line Zábavné Učení for the Firm DITIPO, a. s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a. s. a produktová řada Zábavné učení …víceAbstract:
This thesis deals with marketing strategy project of the product line Zábavné učení for the firm Ditipo, a. s. The thesis is devided into two parts: theoretical and practical one. Theoretical knowledge in the field of marketing strategy, marketing research and e-shop are described in the first part. The company Ditipo, a. s. and the product line Zábavné učení are characterized in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜLLEROVÁ, Renata. \textit{Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/59kgy6/.
Jak správně citovat práci
MÜLLEROVÁ, Renata. Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a. s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová strategie kavárny Legenda Café bar Est. 2014
Michal Muláček -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová