Interakce učitele se žáky po didaktických intervencích – Barbora Kašparová
Barbora Kašparová
Master's thesis
Interakce učitele se žáky po didaktických intervencích
Teacher's interaction with pupils after didactic interventions
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o proměnách interakce mezi účastníky edukace před a po didaktických intervencích. Intervencemi se rozumí zásah do vyučovacích procedur učitelů, do jejich vyučovacího stylu a do představ o vztazích mezi nimi a žáky. Intervence proběhly formou pedagogického mentoringu a zúčastnili se jich vybraní učitelé na 1. stupni základní školy. Výzkumným nástrojem bylo použití metody FIAS …viacAbstract:
The diploma thesis discusses the changes between the participants in the education process before and after the didactic interventions. The interventions were defined as changes in teachers ́ teaching styles and participant ́s relationships. Mentoring was used as a device of the interventions, chosen teachers involved. Flanders Interaction Analysis System was applied as a method of research analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedúci: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metoda výuky muzikálového zpěvu Karla Hegnera
Andrea Březinová -
Pedagogická komunikace a interakce v rámci praxí studentů
Jakub Diblík
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022