Kateřina Nováková

Diplomová práce

Uvedení produktu k léčbě oparů na trh

New cold sore treatment launch
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením produktové inovace společnosti Johnson & Johnson. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou kampaň značky COMPEED; při uvádění nového produktu na trh. Dále na základě výstupů z vlastního marketingového výzkumu a analýzy poskytnutých firemních dat zhodnotit vhodnost zvolené strategie, najít příčiny neúspěchu inovace a navrhnout doporučení pro dosažení …více
Abstract:
This master's thesis is focused on evaluation of product innovation of Johnson & Johnson company. Main objective of this thesis is to analyse new product launch campaign of COMPEED brand. Furthermore, based on outputs from own marketing research and analyses of data provided, evaluate suitability of chosen marketing strategy, find reasons why innovation was not successful and propose recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Veronika Frischová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25656

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management