Martin Habrovanský
Bachelor's thesis
How to start a record label company
Jak založit nahrávací společnost
Abstract:
Tato bakalářská práce podrobně analyzuje podnikatelský záměr společnosti Amphibian records, která plánuje vstoupit na český a zahraniční trh. V teoretické části je popsáno, jak je podnikatelský plán sestavován a jaký má pro podnik význam. Struktura je rozdělena do několika částí – analýza trhu, marketing (marketingový mix 4P), organizační plán, finanční plán, rizika a SWOT analýza. V praktické části …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses in detail the business plan of Amphibian records, which plans to enter the Czech and foreign markets. In the theoretical part it is described how the business plan is compiled and what is the meaning for the business. The structure is broken down into several parts - market analysis, marketing (marketing mix 4P), organizational plan, financial plan, risks and SWOT analysis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87008
Thesis defence
- Date of defence: 2022
- Supervisor: Marko Orel
- Reader: Michal Andera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87008
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ