Analýza a rozvoj lázeňství v České republice: neformální aspekty lázeňství – Bc. Simona Suchánková
Bc. Simona Suchánková
Bakalářská práce
Analýza a rozvoj lázeňství v České republice: neformální aspekty lázeňství
Analysis and development of spas in the Czech republic: spa informal aspects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou lázeňství v České republice a jeho vztahem k cestovnímu ruchu. Je zaměřena na charakteristiku cestovního ruchu a lázeňství v souvislosti s neformálními aspekty lázeňství. Praktická část je věnována zjištění změny ve vnímání lázní z pohledu neformálních aspektů lázeňství. Konkrétní šetření proběhlo mezi hosty lázní Poděbrady.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of spa in the Czech Republic and its relationship to tourism. Is focused on tourism and spas in connection with the informal aspects of the spa. The practical part is dedicated to finding changes in the perception of the spa from the perspective of informal aspects of the spa. Specific inquiry was carried out among the guests of spa Podebrady.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Suchánková, Simona. Analýza a rozvoj lázeňství v České republice: neformální aspekty lázeňství. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a rozvoj lázeňství v České republice (lázeňské léčivé zdroje a neformální aspekty lázeňství)
Miroslava Svobodová -
Vliv informačních a komunikačních technologií na konkurenceschopnost firmy Lázně Poděbrady a.s.
Pavlína Formanová -
Analýza spokojenosti a stabilizace zaměstnanců v Lázních Poděbrady, a.s.
Radka Prknová -
Analýza a rozvoj cestovního ruchu v Lázních Poděbrady, a.s.
Alena Růžičková -
Finanční analýza Lázní Poděbrady, a.s.
Kristýna Točíková -
Návrh marketingové strategie služeb Lázně Poděbrady a.s.
Lucie Vršovská -
Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.
Jana Janečková -
Vývoj a předpoklady lázeňského cestovního ruchu v Poděbradech
Terezie Rafajová