E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Simona Matějovská
Bc. Simona Matějovská
Diplomová práce
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
E-commerce Focused on Purchasing through Social Media
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na poskytnutí komplexního pohledu na nakupování prostřednictvím sociální sítě Instagram a následně na návrhy pro vylepšení instagramového profilu za účelem obchodu dvou konkrétních firem. V rámci teoretické části jsou popsány důležité pojmy a souvislosti na základě studia odborné literatury a internetových zdrojů zaměřených na e-commerce, sociální média, sociální sítě …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to provide a comprehensive view of shopping via Instagram. It also offers suggestions and recommendations for two companies wanting to enhance the Instagram profiles they sell their goods on. The key concepts such as e-commerce, social media, Instagram, and their relations are explained in the theoretical part of the thesis based on the analysis of literature and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Název
Vložil
Vloženo
Práva