Martin Mikeš
Bakalářská práce
Využití a působení humoru v reklamě
Utilization and Effect of Humor in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití a působení humoru v reklamě, který docela mění ráz typických informativních reklam, které nejsou veřejností zrovna oblíbené. Humorné reklamy naopak pobaví, tím více zaujmou a také jsou snáz zapamatovatelné. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní odborné pojmy a definice. Hlavně reklama, její cíle, funkce …víceAbstract:
Bachelor?s thesis is focused on utilization and effect of humor in advertising that changes character of typical informative ads that are not so popular by public. Humorous ads on the contrary, have fun, and more attractive, better grab attention and are easier to remember. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical section describes the basic professional concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikeš, Martin. Využití a působení humoru v reklamě. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projektové řízení v Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s.
Pavlína Holcrová -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Finanční analýza Penzijní společnosti České pojišťovny a.s.
Tereza Reichlová -
Adaptační proces v Česká spořitelna - penzijní společnosti, a.s.
Věra Mouralová -
Penzijní systémy a analýza penzijních společností v České republice
Ondřej Kadeřábek -
Doplňkové penzijní spoření vybrané penzijní společnosti
Pavlina Subrova -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Ondřej Skořepa
Název
Vložil
Vloženo
Práva