Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost – Bc. Alena Geržová
Bc. Alena Geržová
Diplomová práce
Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost
Innovativeness of the company and its impact on competitiveness
Anotace:
Předmětem diplomové práce s názvem Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost je pojetí inovací jako nástroje k získání a udržení konkurenční výhody podniku. Teoretická část vymezuje pojmy a poznatky vztahující se k této oblasti včetně návaznosti inovací na tvorbu hodnoty pro zákazníka. Stěžejním prvkem aplikační části je analýza interních a externích podnikových faktorů, která je …víceAbstract:
The subject of this thesis Innovativeness of the company and its impact on competitiveness is a concept of innovations as an instrument for obtaining and keeping competitive advantage. The theoretical section defines related terms and findings including continuity of innovations on creating customer value. The key element of the application is an analysis of internal and external business factors, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f7yg0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Lucie Hubíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová