Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost – Bc. Alena Geržová
Bc. Alena Geržová
Master's thesis
Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost
Innovativeness of the company and its impact on competitiveness
Abstract:
Předmětem diplomové práce s názvem Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost je pojetí inovací jako nástroje k získání a udržení konkurenční výhody podniku. Teoretická část vymezuje pojmy a poznatky vztahující se k této oblasti včetně návaznosti inovací na tvorbu hodnoty pro zákazníka. Stěžejním prvkem aplikační části je analýza interních a externích podnikových faktorů, která je …moreAbstract:
The subject of this thesis Innovativeness of the company and its impact on competitiveness is a concept of innovations as an instrument for obtaining and keeping competitive advantage. The theoretical section defines related terms and findings including continuity of innovations on creating customer value. The key element of the application is an analysis of internal and external business factors, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f7yg0/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2011
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Bc. Lucie Hubíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová