Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children – Zuzana JENČÍKOVÁ
Zuzana JENČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children
Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children
Abstract:
Práce se zabývá reklamou a konzumním způsobem života. Hlavním tématem jsou reklamy zaměřené na děti a jejich vliv na dětskou psychiku; způsoby, jakými se tvůrci reklam snaží ovlivňovat mladého zákazníka i negativní důsledky, které s sebou reklamy (spolu s výrobky které propagují) mohou přinášet. Součástí práce jsou také návrhy, jak je možné těmto negativním důsledkům předcházet a zabránit tak rozvoji …víceAbstract:
The thesis deals with advertising and consumerism lifestyle. The main topic of the thesis are advertisements aimed at children and their effect on the children´s psyche, the methods which are used by advertisers to influence young customers and possible negative consequences of advertising (together with goods that advertisements are promoting). A part of the thesis also gives some suggestions, how …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
38765
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: David Eugene Franklin, B. A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/5a4jea/.
Jak správně citovat práci
JENČÍKOVÁ, Zuzana. Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ -
Sociální reklama zaměřená na darování krve
Andrea Vrbecká