Bc. Martin Zavadil
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační kampaně pro první celouniverzitní ples, Ples studentů Masarykovy univerzity, který je pořádán Masarykovou studentskou unií, její realizace a analýza. Práce je členěna na dvě základní části. V první teoretické části je představena problematika komunikačních modelů a hierarchického působení komunikace na zákazníky. Ta je pak aplikována v samotném komunikačním …víceAbstract:
The objective of this thesis is to develop a communication campaign for the first university ball, Masaryk University Student Ball, held by Masaryk Student Union, its implementation and analysis. The paper is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of communication models and hierarchical effects of communication on customers. This is then applied in the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ymj59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur