Prožitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věku – Ivona KALMUSOVÁ
Ivona KALMUSOVÁ
Bakalářská práce
Prožitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věku
Experiential learning and interactive training projects in impact on pupils in younger school age.
Anotace:
Práce se zabývá významem učení se prožitkem pro rozvoj vzdělávání dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce je rozebrána současná situace v českém školství, směry, kterými se ubírají snahy o inovaci, zaměřuje se i na další možnosti a výzvy, které s sebou modernizace českého školství přináší. Cílem výzkumného šetření je především analýza náhledu učitelů na přínos interaktivních vzdělávacích …víceAbstract:
The work addresses the importance of learning by experience for the development of education in elementary school pupils. The theoretical part of the work analyzes the current situation in the Czech education system, the directions of innovation efforts, and focuses on other opportunities and challenges that come together with modernization of the Czech education. The research primarily pursues an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALMUSOVÁ, Ivona. \textit{Prožitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5a6ydv/.
Jak správně citovat práci
KALMUSOVÁ, Ivona. Prožitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Muzeum jako komunitní centrum - na příkladu Muzea romské kultury a Židovského muzea v Praze
Veronika Mesnerová -
Markušovice, Centrum dětské a komunitní. Integrace kulturních minorit do majoritní společnosti
Valerie Zámečníková -
Multikulturní výchova a možnosti její realizace v primárním vzdělávání
Iveta Henselová -
Multikulturní výchova v předškolním vzdělávání s využitím dramatické výchovy
Kateřina Havránková -
Multikulturní výchova a výchova k občanství v dětských domovech a výchovných ústavech - role sociálního pracovníka
Eliška VÍKOVÁ -
Multikulturní výchova v bilingvním předškolním vzdělávání
Šárka GOMBÁROVÁ -
Multikulturní výchova v předškolním vzdělávání
Kristýna Richterová -
Multikulturní výchova v předškolním vzdělávání na vybrané základní škole v Ostravě
Olga RAŠÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva