Marketingová situační analýza vybraného pivovaru – Jakub Horáček
Jakub Horáček
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza vybraného pivovaru
Marketing situation analysis of selected brewery
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zpracování marketingové situační analýzy vybraného pivovaru a poukázat na to, v jakém prostředí se pohybuje a v jaké situaci se pivovar právě nachází. V teoreticko-metodologické části budou popsány pojmy, které vysvětlují obsah situační analýzy a metody, které slouží k provedení marketingové situační analýzy. Vybraný subjekt byl analyzován s použitím PESTEL analýzy …víceAbstract:
Subject of this bachelor work is marketing situational analysis processing of chosen brewery and to point out in what enviroment and what situation the brewery is located. In theoretical-methodological part terms will be described, that explain the content of situational analysis and method, which serve to implement the marketing situational analysis. Selected subject was analyzed using PASTEL analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11338/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Dana Johnová
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁČEK, Jakub. \textit{Marketingová situační analýza vybraného pivovaru}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5abv74/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Marketingová situační analýza podniku GST, s.r.o
Sandra Tomková -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Marketingová situační analýza obchodního družstva Jednota Tábor
Radka Valová -
Marketingová situační analýza firmy BaGo Sport s.r.o.
Anna Charvátová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.
Eva Pšikalová -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá