Marketingová situační analýza vybraného pivovaru – Jakub Horáček
Jakub Horáček
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza vybraného pivovaru
Marketing situation analysis of selected brewery
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zpracování marketingové situační analýzy vybraného pivovaru a poukázat na to, v jakém prostředí se pohybuje a v jaké situaci se pivovar právě nachází. V teoreticko-metodologické části budou popsány pojmy, které vysvětlují obsah situační analýzy a metody, které slouží k provedení marketingové situační analýzy. Vybraný subjekt byl analyzován s použitím PESTEL analýzy …moreAbstract:
Subject of this bachelor work is marketing situational analysis processing of chosen brewery and to point out in what enviroment and what situation the brewery is located. In theoretical-methodological part terms will be described, that explain the content of situational analysis and method, which serve to implement the marketing situational analysis. Selected subject was analyzed using PASTEL analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11338/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Dana Johnová
- Reader: Ing. Vladimír Filip
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Marketingová situační analýza podniku GST, s.r.o
Sandra Tomková -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Marketingová situační analýza obchodního družstva Jednota Tábor
Radka Valová -
Marketingová situační analýza firmy BaGo Sport s.r.o.
Anna Charvátová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.
Eva Pšikalová -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá