Rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školy – Ivana VAŠINOVÁ
Ivana VAŠINOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školy
Development od reading competencies in pupils with dyslexia at the first level of elementary school
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá čtenářskými kompetencemi a možnostmi jejich rozvoje u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školy. Přináší teoretické i praktické informace, které se vztahují k danému tématu. První kapitola se zabývá procesem čtení u žáků mladšího školního věku. Druhá kapitola je zaměřena na problematiku dyslexie. Třetí kapitola poskytuje teoretické poznatky v oblasti rozvoje …víceAbstract:
The present thesis deals with the reading competencies and possibilities of its development in pupils with dyslexia in a primary school. The thesis contains theoretical as well as practical information connected with the topic. The first chapter follows up a topic of the reading process of younger school-age pupils. The second chapter is focusing on the problem of dyslexia. The third chapter provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŠINOVÁ, Ivana. Rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam interakce s literárním dílem pro rozvoj čtenářských kompetencí dítěte
Žaneta Sirková -
Rozvoj čtenářských kompetencí ve volnočasových aktivitách
Daniela Janáková -
ČTENÁŘSKÁ A LITERÁRNÍ KOMPETENCE A JEJICH ROZVOJ NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Kateřina RAPFOVÁ -
Využití metod a technik dramatické výchovy se zaměřením na rozvoj čtenářství prostřednictvím čítankových textů u žáků 2. třídy základní školy
Aneta Žáková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová