Analýza chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb – Martina Plucková
Martina Plucková
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb
Consumer Behaviour Analysis on the Household Products Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb. Jejím cílem je popsat spotřební chování na trhu s domácími potřebami se zaměřením na faktory, které mohou spotřebitele při nákupu ovlivnit. Dále se práce zaměřuje na produkty společnosti Tescomy. Cílem výzkumu je zjistit, jaké faktory spotřebitele na tomto trhu ovlivní nejvíce, jaké modely rozhodování zde používají …víceAbstract:
This thesis focuses on consumer behaviour analysis on the household products market. Aim is to describe consumers behaviour on the household products market with focus on factors which could affect consumers choice. Further the thesis focus on products of Tescoma. Target of this research is to find out what factors affect the consumers most, what pattern of decision making use, which products of Tescoma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí
Josef Čapek -
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
Eva Hroboňová -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik
Kateřina Zajanová -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj