Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku – Jan Gloss
Jan Gloss
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Business Plan of a small or middle company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení kavárny v Pardubicích. Na začátku práce jsou stanoveny tři podnikatelské cíle. V teoretické části jsou popsány veškeré analýzy a další potřebné obsahové prvky, které tvoří podnikatelský plán. Praktická část je věnována sestavení komplexního podnikatelského plánu včetně aplikace relevantních strategických analýz, na které …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to create a business plan for an opening of a café in Pardubice. In the beginning, three business goals are set. In the theoretical part, there are described all relevant analyses and other parts forming the business plan. The practical part is devoted to the creation of a complex business plan including application of relevant strategic analyses which are the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/es4ah/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
- Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn