Problémové chování dětí v pěstounské péči – Bc. Barbora HOUFKOVÁ
Bc. Barbora HOUFKOVÁ
Diplomová práce
Problémové chování dětí v pěstounské péči
Problematic behavior of children in foster care
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na strategie pěstounů při zvládání problémů v chování u přijatých dětí mladšího školního věku. Práce je strukturována na teoretickou a praktickou část. Teorie se zaměřuje na charakteristiku pěstouna a dítěte mladšího školního věku. Dalším cílem teoretické části je definovat problémy v chování, vytyčit hlavní rozdíly mezi problémovým chováním a poruchami chování a popsat …víceAbstract:
The diploma thesis treats on strategy of foster parents to deal with behaviour problems in younger school-age children. The thesis is structured on theoretical and practical part. The theory is aimed on the characteristics of foster parent and the younger school age. Another target of the theoretical part is defining behavioral problems, setting out the main differences between problem behavior and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUFKOVÁ, Barbora. Problémové chování dětí v pěstounské péči. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Copingové strategie ke zvládání technostresu u mladších zaměstnanců
Nikol Barnetová