Využití inovativního marketingu – Bc. Šimon Novotný
Bc. Šimon Novotný
Diplomová práce
Využití inovativního marketingu
Application of innovative marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití inovativního marketingu ve vybraném podniku. Jejím cílem je navržení influencer marketingové kampaně ve společnosti Maisie. Teoretická část objasňuje pojmy, kterými jsou například marketing či marketing na internetu. Následně jsou uvedeny marketingově nejvýznamnější sociální sítě a poté je blíže vysvětlen pojem inovativní marketing, konkrétně především influencer …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the use of innovative marketing in a selected company. The goal is to design an influencer marketing campaign at Maisie. The theoretical part clarifies concepts such as marketing or marketing on the Internet. Subsequently, the most important social networks in marketing and then the concept of innovative marketing is explained in more detail, specifically influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Šimon. Využití inovativního marketingu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová
Název
Vložil
Vloženo
Práva