Případová studie komunikace České jezdecké federace v průběhu koronavirové krize – Barbora Hejhalová
Barbora Hejhalová
Bakalářská práce
Případová studie komunikace České jezdecké federace v průběhu koronavirové krize
A Case Study of the Communication of the Czech Equestrian Federation during the Coronavirus Crisis
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje komunikaci České jezdecké federace během koronavirové krize, která byla často kritizována jejími členy. Cílem práce je identifikovat chyby v komunikaci České jezdecké federace (ČJF) v průběhu koronavirové krize a navrhnout doporučení pro zlepšení komunikace mezi federací a jejími členy. Výzkumná část práce se zaměřuje na kvalitativní výzkum publikovaných článků, které …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the communication of the Czech Equestrian Federation during the coronavirus crisis, which had been often criticised by its members. The aim of the thesis is to identify mistakes in communication of the Czech Equestrian Federation (ČJF) during the coronavirus crisis and give recommendations for improving the communication between the Federation and its members. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení správy a řízení České jezdecké federace z pohledu jezdeckých klubů
Zuzana Křížová -
Management rizik v projektu České jezdecké federace
Renata Vajrychová -
Determinants of horse pricing
Karolína Minhová -
Hodnocení správy a řízení České jezdecké federace z pohledu jezdeckých klubů
Zuzana Křížová -
Management rizik v projektu České jezdecké federace
Renata Vajrychová -
Úroveň profesionalizace v České jezdecké federaci
Anna PETRŮ -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova