Tereza Krajdlová

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR

Factors affecting consumer behaviour on the cosmetic market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjištění, který z faktorů ovlivňující spotřební chování nejvíce působí na spotřebitele kosmetického trhu v České republice. Vedlejším cílem bakalářské práce je také zjištění jistých preferenčních značek a produktů, které spotřebitelé na kosmetickém trhu kupují a rozhodují se pro ně. První část bakalářské práce slouží jako základní stavební kámen teorie o spotřebním chování …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out which of the factors influencing consumer behavior is most influential on consumers of cosmetic market in the Czech Republic. The secondary objective of this thesis is also to identify certain preferential brands and products that consumers buy and make decisions on the cosmetics market. The first part of the thesis serves as the basic building block of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76982