Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR – Tereza Krajdlová
Tereza Krajdlová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR
Factors affecting consumer behaviour on the cosmetic market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění, který z faktorů ovlivňující spotřební chování nejvíce působí na spotřebitele kosmetického trhu v České republice. Vedlejším cílem bakalářské práce je také zjištění jistých preferenčních značek a produktů, které spotřebitelé na kosmetickém trhu kupují a rozhodují se pro ně. První část bakalářské práce slouží jako základní stavební kámen teorie o spotřebním chování …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out which of the factors influencing consumer behavior is most influential on consumers of cosmetic market in the Czech Republic. The secondary objective of this thesis is also to identify certain preferential brands and products that consumers buy and make decisions on the cosmetics market. The first part of the thesis serves as the basic building block of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76982
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
Irena Hakobyan -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová