Tereza Krajdlová

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR

Factors affecting consumer behaviour on the cosmetic market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění, který z faktorů ovlivňující spotřební chování nejvíce působí na spotřebitele kosmetického trhu v České republice. Vedlejším cílem bakalářské práce je také zjištění jistých preferenčních značek a produktů, které spotřebitelé na kosmetickém trhu kupují a rozhodují se pro ně. První část bakalářské práce slouží jako základní stavební kámen teorie o spotřebním chování …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out which of the factors influencing consumer behavior is most influential on consumers of cosmetic market in the Czech Republic. The secondary objective of this thesis is also to identify certain preferential brands and products that consumers buy and make decisions on the cosmetics market. The first part of the thesis serves as the basic building block of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76982