Marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo – Petra Kubíková
Petra Kubíková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo, a.s. se sídlem v Šatově a následné doporučené opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na úvod do problematiky marketingové komunikace, a následné vysvětlení jednotlivých komunikačních nástrojů jako je reklama, osobní …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing communication of the Znovín Znojmo PLC based in Šatov and consequent recommendations leading to improvement of the marketing communication. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on introduction of marketing communication issues and explains the individual communication tools as advertising, personal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5aslkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva