Bc. Clare Nižníková

Bakalářská práce

Aroma marketing v marketingové komunikaci

Scent marketing in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje relativně nově vzniklému oboru marketingu – aroma marketingu. V teoretické části bude stručně vysvětlen neuromarketing a jeho historie, dále zobrazovací metody používané v neuromarketingu a jejich aplikace při vědeckých výzkumech. Dále bude značná část práce věnována centrální nervové soustavě, především čichu a jeho roli v marketingu. Dále bude vysvětlen vliv emocí v marketingové …více
Abstract:
The bachelor´s thesis is focused on relatively new marketing branch – scent marketing. The neuromarketing and its history then imaging methods used in neuromarketing and their application in scientific research. Further significant part of the thesis will be devoted to the central nervous system, first of all to smell and its role in marketing. Next the influence of the emotions in marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní