Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077 – Bc. Jan Strádal
Bc. Jan Strádal
Diplomová práce
Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077
Narrative Complexity, Realism and Immersive Gaming in Cyberpunk 2077
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the video game Cyberpunk 2077 in the context of the cyberpunk genre. The thesis contains a brief summary of the genre's development since the 1980s and main themes of the genre; in addition to descriptions of particular cyberpunk video games. The thesis examines the video game Cyberpunk 2077, from several perspectives, including the traditional video game classification …víceAbstract:
Cílem této práce je analyzovat videohru Cyberpunk 2077 v kontextu kyberpunku. Práce obsahuje stručný přehled vývoje tohoto žánru od 80. let; ústředních témat, jež se v něm objevují; a konkrétních video her, které žánr rozvíjely. Dále práce posuzuje samotnou videohru Cyberpunk 2077 jak z hlediska obecné klasifikace videoher, tak z hlediska její příslušnosti k popisovanému žánru. Práce zkoumá především …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dávid Levente Palatinus, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁDAL, Jan. \textit{Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5awu3n/.
Jak správně citovat práci
Strádal, Jan. Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Post-apokalyptická fikce a její použití ve video-herních světech: Srovnávací analýza Metro, Left 4 Dead a Dead Space
Daniel Mágr -
Narativ v hudebním videoklipu populární kultury 80. let
Michaela Kubešová -
Divadelní imerze jako druh alternativní reality
Kateřina Volánková -
Možnosti zprostředkování imerze v kulturní sféře: praktické příklady
Tereza Hegrová -
Vliv stupně imerze na zapamatování obsahu virtuálního tréninku v průmyslových podnicích
Jan KUBR -
Narativa, imerze a volba v počítačových hrách
Karolína Slunečková -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva