Specifika marketingu v módním průmyslu – Martina Kalusová
Martina Kalusová
Master's thesis
Specifika marketingu v módním průmyslu
Specifics of fashion marketing
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje specifikům marketingu luxusních módních značek se zaměřením na tištěnou formu inzerce. Klíčovou částí práce je obsahová analýza tištěné reklamy vybraných módních značek použitá v rámci inzerce v módních magazínech. Analyzovány jsou reklamy následujících značek – Dior, Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Hermès, Gucci a Louis Vuitton. Vybrané značky jsou ze segmentu luxusního zboží …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics of the luxury fashion marketing with a focus on the printed form of advertising. The key part of the thesis is the content analysis of print advertising of selected fashion brands used in advertising in fashion magazines. The following brands are analyzed – Dior, Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Hermès, Gucci and Louis Vuitton. Selected brands are from the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petra Kellerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová