Bc. Jan Kalous

Bakalářská práce

Koupě počítačové hry jako rituál v 90. letech a dnes

Purchasing a videogame as a ritual in the 90s and today
Anotace:
Bakalářská práce koupě počítačové hry jako rituál v 90. letech a dnes se zabývá důsledky, které přinesla změna tradičního prodeje videoher v kamenných prodejnách do podoby digitální distribuce, jakou ji známe dnes. Stručně charakterizuje důležitost hmotného vlastnictví a estetiky herních krabic. Práce si klade otázky: Co bylo důvodem přechodu na cenově přívětivější fyzické kopie a nefyzickou digitální …více
Abstract:
Bachelor thesis difference between buying video games as a ritual in the 90s and today discusses the implications of the change of the traditional video game sales in the videogame stores into the form of digital distribution as we know it today. It also briefly describes the importance of material possessions and aesthetics of videogame boxes. The work asks questions: What was the reason for the transition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
  • Oponent: Mgr. Jan Miškov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií